neděle 22. srpna 2010

Embraer ERJ-140

Zakoupil jsem po dlouhém váhání ERJ-140 (Dan Klaue). To váhání bylo kvůli indikaci vysokých HW nároků, které by moje konfigurace nemusela ustát. Nutno konstatovat, že HW nároky byly to nejmenší, co by mně vadilo. To letadlo, z hlediska vymodelování zcela excelentní, mne po stránce simulace systémů notně otrávilo.

Nebudu to tady nějak dalece popisovat, uvedu kousek ze své komunikace s kolegou:

Cituji:
chápu, že neimplementují reálný FMS toho letadla. Akceptuji, že to nepřeříkává některé klíčové údaje jako reálný systém, včetně zcela kritického TAKEOFF OUKEJ. Přežiju, že displeje ukazují úplně jinak než v reálu, dokonce s těžkým srdcem akceptuji i to, že některé klíčové údaje vůbec nejsou k dispozici. Ale to, že všechno vypnu a stejně mi svítí hlavní displej, to už je na mně moc.